מוקד הידידות - שאלות נפוצות

מוקד הידידות הוקם על מנת להוות כתובת לכל אדם בישראל ולהעניק מענה מתאם אישית לכל פונה. אנשי מוקד הידידות, העוברים הדרכות והכשרות במגוון תחומים, מחברים בין הפונים הזקוקים לעזרה לבין המענים המוצעים על ידי הקרן לידידות, ועל ידי למעלה מארבע מאות ארגונים ועמותות נוספים, במגוון תחומים בניהם: דיור, סיוע משפטי, קשיים כלכליים, בריאות ומזון.

מוקד הידידות מאויש על ידי אנשי מקצוע שעברו הדרכות והכשרות במגוון תחומים, ומספק מענה, בשבע שפות באמצעות האינטרנט, הדואר האלקטרוני, הטלפון והרשתות החברתיות:

נתקלתם בקושי? לא ברור לכם למי לפנות? פנו למוקד הידידות

 

מהו מוקד הידידות?

מוקד הידידות הוא מוקד חברתי הנותן  מענה והכוונה לכל אדם הזקוק לסיוע בתחומי הרווחה והחברה.

המוקד מנגיש מידע ומחבר בין הפונה  לבין מגוון הפתרונות, המוצעים על ידי הקרן לידידות ועל ידי מאות עמותות ארגונים שעימם אנחנו עובדים בשיתוף פעולה.

מתי לפנות למוקד הידידות? 

אם נתקלתם בקושי ולא ברור לכם אל מי לפנו - פנו למוקד הידידות בטלפון *9779 , במייל, באמצעות אתר האינטרנט או דף הפייסבוק של הקרן לידידות.

צוות המוקד, יענה לפנייתכם, ויחד אתכם נחפש את הפתרון המתאים.  

באילו תחומים מסייע מוקד הידידות?

בכל תחומי הרווחה והחברה, לדוגמה:

  • מזון וצרכים בסיסים
  • בריאות
  • דיור
  • משפט

צרכנות, או כל התלבטות או שאלה

כיצד פועל מוקד?

הצוות המנוסה של המוקד, מקבל את פנייתכם, מאתר ביעילות פתרונות אפשריים ומחבר ביניכם לבין מגוון תכניות של הקרן ואפשרויות סיוע שקיימות בגופים, עמותות וארגונים שעמם אנחנו עובדים בשיתוף פעולה.

תוך כמה זמן מתקבל מענה מהמוקד?

מוקד הידידות עונה מידית לכל פניה בטלפון, ולכל פניה בכתב - תוך פחות מ- 24 שעות (לא כולל סופי שבוע וחגים). 

בכמה פניות מטפל המוקד?

מוקד הידידות מטפל בממוצע ב כ-3,500 פניות בחודש.

באילו שפות אפשר לפנות אל מוקד הידידות? 

מוקד הידידות פועל בשבע שפות: עברית, אנגלית, ערבית, רוסית, אמהרית, צרפתית וספרדית.

מי עובד במוקד הידידות?

צוות מוקד הידידות הוא ראי של החברה הישראלית - בני כל המגזרים, הדתות והגילאים.

הצוות מוכשר במגוון תחומים על מנת שיוכל לבצע את תפקידו על הצד הטוב ביותר במקצוענות ומקצועיות.